مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

سه‌شنبه

تداوم بازداشت اعضای كلیساهای جماعت ربانی در ایران

.در راستای موج مسیحیت ستیزی و خبرهای بی پایه و اساس از سوی رسانه های حكومتی نسبت به كلیساهای جماعت ربانی در ایران "ماسیس موسسیان" از خادمین کلیسای جماعت ربانی نارمک تهران  توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
(به نقل از محبت نیوز)
به گزارش  مسیحیت پارسی و  بر اساس گزارش -هرانا- فعالان حقوق بشر در ایران ، ماموران وزارت اطلاعات در روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۰ با مراجعه به محل کار ایشان ، بدون هیچ توضیحی وی را بازداشت و با خود بردند.
بر اساس گزارش منابع داخل زندان رجایی شهر " ماسیس موسسیان" هم اکنون در این زندان نگهداری می شود و از حق ملاقات با خانواده نیز محروم است.
در حال حاضر از وضعیت سلامت این خادم مسیحی نیز اطلاعی دقیقی در دست نیست و تا كنون پیگیری خانواده ایشان برای مشخص شدن وضعیت وی نیز نتیجه ایی در بر نداشت.
به گزارش «مسیحیت پارسی» ، هم اکنون فرشید فتحی در زندان اوین، كشیش فرهاد سبکروح، ناصر ضامن دزفولی، داوود علیجانی و نورالله قبیتی زاده در زندان کارون، ماسیس موسسیان در زندان رجایی شهر و فریبرز آرزم در زندان ندامتگاه کرج از جمله شهروندان مسیحی در بند هستند.
فرشید فتحی و نورالله قبیتی زاده از بازداشت شدگان کریسمس سال ۲۰۱۰ هستند که کماکان در بازداشت و به صورت بلاتکلیف بسر می برند.
- تلاش رسانه های حكومتی در جهت تخریب كلیساهای جماعت ربانی
لازم به یاد آوری است پیش از این نیز گروهی از رسانه های مذهبی داخلی در اهدافی مشترك و مسیحیت ستیز خود گزارشاتی از شدت فعاليت‌هاي تبليغي اعضای كليساي جماعت رباني در تهران را منتشر كردند !
این منابع خبری وابسته به حكومت با ادعای اینكه اعضای این كلیساها از مسیحیان تندرو می باشند و با شگردها و شيوه‌ها تبليغاتي مختلف، سعی در ترویج مسیحیت و عضوگيري و تغيير دين جوانان مسلمان  را دارند.  با درج گزارشات بی اساس همچنین  از اعزام كاروان‌هاي مسيحيت تبشيري در سطح كشور به ويژه استان ( بدون ذكر نام) خبر داده است !
مقام های جمهوری اسلامی از طریق اعمال کنترل شدید بر كلیساها و گروه های مسیحی در صددند تا از ترویج و گسترش مسیحیت در داخل كشور جلوگیری کرده و بر همین اساس تاكنون برخی مراکز وابسته به مسیحیان ایران را تعطیل و شماری از کسانی که به مسیحیت گرویده اند را بازداشت کرده اند.

محمد سهرابی ، سعید معینی  & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: