مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

شنبه

دعوت امام یکی از مساجد آمریکا از مسلمانان برای جهاد

(به نقل از محبت نیوز)



 


"السید"، شهروند امریکایی متولد مصر ، در مسجد "الهجرت" از مسلمین دعوت کرد که از مهاجرین در راستای اشاعه تدریجی اسلام به تمامی بلاد اقدام نمایند.

به گزارش سرویس ترجمه "محبت نیوز" ، خطیب این مسجد در زمان قبل و بعد از وقایع هول انگیز 11 سپتامبر ، آقای "انور اولاکی" بود.

"اولاکی" شهروند آمریکایی که در خانواده مهاجر خویش در نیومکزیکو به دنیا آمده ، در سال 2004 موفق به فرار از ایالات متحده شد ولی در حملات هواپیماهای بدون سرنشین امریکا در سال 2011 به قتل رسید. وی متهم به مشارکت در بسیاری از حملات تروریستی "جهادی" نظیر قتل عام 13 امریکایی در نوامبر 2011 و در منطقه "فورد هود" ایالات متحده توسط مجاهدین مسلمان میباشد.

جماعت این مسجد که در "ارلینگتون" واقع شده است، همچنین متهم به همکاری با گروههای وابسته به " گروه تروریستی موسوم به اخوان المسلمین"در امریکا می باشند.

دولت مرکزی ایالات متحده آمریکا همه ساله در حال تحقیق در خصوص گروه های فعال مسلمان در این کشور بوده و تا کنون بسیاری از مسلمانانی که منتسب به گروههای "جهادی" بوده اند زندانی و یا به کشورهای متبوع خودشان باز گردانده شده اند.

اما افراد منتقد دولت در آمریکا نظیر " روزوماندو" معتقدند که دولتمردان آمریکایی اقدامات بسیار ناچیزی در مقابله با گروههایی نظیر اخوان المسلمین - امریکا- انجام داده اند ؛ آنها ابراز می دارند که دولت می توانست در همین راستا به جلوگیری از اشاعه و احداث مساجد ، مدارس و گروههای اسلامی در این کشور بپردازد.


منتقدان در ادامه میافزایند که، دولت اقدامات ضعیفی را نیز در خصوص جلوگیری از مهاجرت مسلمانان افراطی ،که باعث بروز تداخل در فرهنگ و جامعه آمریکا میشوند ، انجام داده است.


" روزوماندو" در انتها میافزاید: دولت اوباما کاملن نسبت به مسئله بسیار حیاتی جامعه ایالات متحده ، که فعالیت گروههای افراطی مسلمان است ، بی تفاوت است.

محمد سهرابی ، سعید معینی  ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: