مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

بازداشت سه تن از اعضای کلیسای خانگی توسط ماموران امنیتی در اصفهان

(به نقل از محبت نیوز)

 پس از بازداشت یکی از رهبران کلیسای جماعت ربانی مرکز در تهران و انتشار خبر تعطیلی (موقت) نابهنگام این کلیسا، در تازه ترین اخبار از اصفهان حاکی است ماموران امنیتی سه تن از نوکیشان مسیحی را در این شهر بازداشت نمودند.

جمهوری اسلامی که برای بسط و گسترش "اسلام حکومتی" سالیانه میلیاردها تومان از بودجه کشور را صرف اهداف خود می کند، امروز با پدیده ای روبروست با نام " گسترش مسیحیت" در بین جوانان، که تنها را چاره برای مقابله با آن را به کار گیری نیروهای اطلاعاتی امنیتی می داند که تعطیلی کلیساها و دستگیری و افزایش فشار بر مسیحیان نیز در همین راستا صورت می گیرد.

به گزارش « محبت نیوز» در تازه ترین خبرها، منابع خبری گزارشگران حقوق بشر در ایران از بازداشت سه تن از نوکیشان مسیحی در اصفهان خبر دادند .

اسامی این افراد عبارتند از "محمدرضا فرید، سعید صافی و حمیدرضا قدیری"، می باشد .

گفته شده این سه نوکیش مسیحی از اعضای کلیسای خانگی استان اصفهان در روز چهارشنبه هشتم خردادماه سالجاری ( 29 مه 2013) توسط مأموران امنیتی بازداشت شدند.

این افراد پس از بازداشت به مکان نامعلومی انتقال داده شدند و هنوز از وضعیت و سلامتی این افراد اطلاع دقیقی در دست نمی باشد.

گزارش شده این سه نوکیش مسیحی در هنگام بارداشت در منزل "محمدرضا قدیری" جهت نیایش گرد هم آمده بودند.

بنا بر این گزارش، مأموران امنیتی هنگامی که با خشونت وارد خانه شده بودند ضمن بازداشت این سه تن کارت‌های شناسایی آنان را نیز ضبط کرده و به آن‌ها هشدار داده‌اند که از اطلاع‌رسانی پیرامون این دستگیری خودداری کنند.

"محمدرضا فرید و سعید صافی" (از نوکیشان مسیحی افغانستان) می باشند ، این افراد همچنین گردانندگان و مدیریت وبلاگ "نجات ما" بودند، که چندی پیش توسط نهاد قضایی "کار گروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه"، مسدود شده بود.

هنوز از محل بازداشت و وضعیت این نوکیشان مسیحی خبری منتشر نشده و پیگیری خانواده‌ها و دوستان این بازداشت‌شدگان، بی‌نتیجه مانده است.

دگراندیشان مذهبی و عقیدتی در ایران به ویژه نوکیشان مسیحی فارسی زبان به طور فزاینده‌ای زیر فشار و برخوردهای غیرانسانی جمهوری اسلامی قرار دارند، فشارهایی که بخصوص در طی این سه سال گذشته به اوج خود رسید و موج عظیمی از دستگیری‌ها و زندانی شدن مسیحیان را در پی داشت و نتیجه آن برخوردهای امنیتی با کلیساها به ویژه کلیساهای فارسی زبان و کلیساهای خانگی برای مقابله با گسترش مسیحیت در ایران بود.


محمد سهرابی ، سعید معینی  ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: