مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

جمعه

هشدار وزارت اطلاعات به مردم ایران

(به نقل از محبت نیوز)





وزارت اطلاعات با انتشار توصیه‌هایی به مردم هشدار داده است: «هرگونه بحث و گفت‏گو در مکان‏‌های عمومی عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت.»

وزارت اطلاعات با انتشار توصیه‌هایی از مردم ایران خواست با سفارتخانه‌ها و اتباع بیگانه ارتباط برقرار نکرده و در مکان‌های عمومی با بستگان یا دوستان خود بحث نکنند.

به گزارش «محبت نیوز» دیگربان به نقل از ایسنا خبر داد، وزارت اطلاعات هشدار داده که «هرگونه ارتباط با اتباع بیگانه بدون اطلاع مسئولین» می‌تواند افراد را «اسیر دست اجانب و سرویس‏‌های بیگانه» کند.

در بخش دیگری از این متن به مردم هشدار داده شده است: «هرگونه بحث و گفت‏گو در مکان‏‌های عمومی عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت.»

وزارت اطلاعات توصیه‌های امنیتی و اطلاعاتی دیگری به مردم کرده و در پایان از آن‌ها خواسته با این وزارتخانه «همکاری» داشته باشند.

گزارش موارد مشکوک٬ عملیات تروریستی و خرابکارانه و دیگر مسائل «ضد امنیتی» از جمله مواردی هستند که وزارت اطلاعات اعلام کرده آماده دریافت آن‌ها از سوی مردم است.

این توصیه‌های امنیتی در شرایطی منتشر شده که وزارت اطلاعات سال‌هاست با سواستفاده از پائین بودن سطح اطلاعات امنیتی و حفاظتی مردم از اطلاعات خصوصی آن‌ها بهر‌ه‌برداری می‌کند.

محمد سهرابی ، سعید معینی  ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: