مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

سه‌شنبه

وزیر سابق اطلاعات: یهود دشمن همیشگی مسلمانان است

(به نقل از محبت نیوز)




حیدر مصلحی٬ وزیر سابق اطلاعات می‌گوید جمهوری اسلامی با هیچ‌یک از معادلات جهانی همخوانی ندارد و «یهود دشمن همیشگی مسلمانان» است.


« محبت نیوز» - به گزارش روز دوشنبه (هشتم مهر) خبرگزاری فارس٬ آقای مصلحی این مطالب را طی سخنانی در جمع گروهی از نیرو‌های سپاه اصفهان بیان کرده است.

به گزارش دیگربان، وی در واکنش به گفتگوی تلفنی روحانی‌ـ اوباما گفته که «اگر آمریکا آغوش خود را برای ایران بگشاید هدفش از این آغوش باز، سیلی زدن به این نظام است.»

 وزیر سابق اطلاعات افزوده معنای واقعی این گفته باراک اوباما که آمریکا قصد «براندازی» جمهوری اسلامی را ندارد این است که آمریکا در «نهان» قصد چنین کاری را دارد.

وی در ادامه سخنان خود عملکرد برخی رسانه‌های ایران در خصوص آغاز مذاکرات ایران و آمریکا را همسو با رسانه‌های خارجی دانسته و گفته که «باید تقسیم کار میان این رسانه‌ها رصد شود.»

مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود به تفسیر تاکتیک «نرمش قهرمانانه» پرداخته و افزوده که این تاکتیک «از جنس حدیبیه و صلح امام حسن نیست.»

به گفته وزیر سابق اطلاعات «تشبیه نرمش قهرمانانه به صلح امام حسن یا صلح حدیبیه هدف دشمن بوده و دشمن در نظر دارد تا با این روش خود را از بن بست‌ها نجات دهد.»


مصلحی در عین حال ادعا کرده که «بیان نرمش قهرمانانه مدیریت الهی ولی فقیه را مشهود ساخته است.»

   ابراهیم طباطبایی ،  محمد سهرابی & سعید معینی 

هیچ نظری موجود نیست: