مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

چهارشنبه

برنامه های تلویزیون مسیحی بهار را به خانه ایرانیان برد

.با فرا رسیدن بهار، سال نو برای ایرانیان هم آغاز می شود. در این ایام شبکه مسیحیان فارسی زبان ، برنامه ای ویژه و زنده مخصوص نوروز را به منازل ایرانیان برد.
 
(به نقل از محبت نیوز)
آژانس خبری مسیحیت پارسی، طبق گزارش دریافتی، تیم تلویزیونی مسیحیان فارسی زبان sat 7 پارس تمام تلاش و همت خود را در این ایام بكار گرفتند تا ویژه برنامه نوروزی را برای هموطنانمان در داخل و خارج از  ایران تهیه كنند.
این تیم تلویزیونی شب را تا دیر وقت تمرین می کردند و سپس از ساعت 04:30 صبح برای فیلم برداری مجددن به استودیو می  آمدند. در طی آماده شدن برای برنامه زنده و با افزایش هیجان برای آن، گروه لحظه ای دست از کار می کشیدند و برای آغاز برنامه مدتی به دعا می پرداختند. در برنامه، مجریان رضا و نیکو شعری را در زمان آغاز لحظه تحویل سال خواندند، و سپس تماس های بینندگان را كه بهمراه شوری از عشق و علاقه و احساسات  بینندگان بود دریافت می کردند، سرایندگان برنامه زنده اجرا کردند و مهمان های ویژه، مدیر اجرایی شبکه و پرستو، مجری برنامه کودکان به نام گردونه نیز در مقابل  دوربین حاضر شدند.
در برنامه نوروزی تلویزیون  sat 7 پارس به سنت های باستانی عید نوروز مانند دید و بازدید، خانه تکانی، خرید لباس نو، رنگ کردن تخم مرغ، و چیدن سفره هفت سین نیز پرداخته شد و مجریان برنامه به میهمانان هدایایی اهدا کردند.
مدیر اجرایی sat 7 پارس توضیح داد که شوق و هیجان خاصی در سال نو وجود دارد.
از وی پرسیده شد؛ از آنجایی که کریسمس و عید قیام برای ایمانداران مسیحی بسیار اهمیت دارد، این  اعیاد چگونه گذشت؟ وی در پاسخ گفت که این اعیاد الزامن خاطرات شادی برای وی و بسیار دیگر از ایرانیان نبوده زیرا كه با بسیاری از فشار ها برای مسیحیان در ایران همراه بود .
در طی سال گذشته، مردم ایران با چندین مورد چالش برانگیز روبرو شدند. تورم، بیکاری، مسدود کردن فن آوری ها تأثیر زیادی بر سطح زندگی بسیاری از ایرانیان گذاشته است. اما در چنین محیطی، ارقام  و گزارشات حاکی از رشد کلیساها در ایران را بهمراه داشت كه البته بخشی بخاطر ثمرات جنبش کلیساهای خانگی در کشور است.
مدیر اجرایی sat 7پارس امیدوار است که برنامه های این شبکه ایمانداران  مسیحی را به سطوح جدید رشد روحانی و بلوغ برساند. تاكنون بخش بزرگی از این امر از طریق سری برنامه های شاگردسازی به انجام رسیده است.
مسیحیان بویژه نوكیشان مسیحی ایران در این امید سال جدید را آغاز خواهند كرد كه علیرغم  افزایش  فشارها و با وجود خطر های بسیار، همچنان تشنه فراگیری كلام خدا از کتاب مقدس هستند. شبکه تلویزیونی مسیحیان فارسی زبان sat 7 پارس در صدد است تا برنامه های تهیه ببیند که با فرهنگ بینندگان همخوانی داشته باشد. تیم این شبکه تلاشی فوق العاده به کار بست تا در ایام نوروز سرگرمی های مسیحی را برای بینندگانش فراهم آورد.

محمد سهرابی ، سعید معینی  & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: