مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

چهارشنبه

ده تن از دراویش به "محاربه با خدا" متهم شدندده تن از دراویش به "محاربه با خدا" متهم شدند

.با توجه به نوع اتهامات مطروحه، قاضی پرونده، رسیدگی به اتهامات این پرونده را خارج از اختیارات ذاتی و صلاحیت دادگاه اعلام کرده و رسیدگی و اتخاذ تصمیم را به دادگاه انقلاب شیراز واگذار کرده است.
 
(به نقل از محبت نیوز)

به گزارش «مسیحیت پارسی» به نقل از منابع خبری ، دادگاه رسیدگی به اتهامات هفده تن از دراویش گنابادی شهرستان "کوار" دراستان فارس، با انتساب اتهامات سنگین "فساد فی الارض" یا محاربه به ده تن از این دراویش، خواستار محاکمه آنها به این اتهام گردیده است.
به گزارش دانشجو نیوز قاضی دادگاه همه هفده تن دراویش را به حمل سلاح غیرمجازمتهم کرده ودرهمین رابطه برای ده تن ازآنها اتهام محاربه وارد آورده است.
سامانه خبری دانشجو نیوز اسامی کامل متهمین را انتشارداده است.
براساس و با توجه به نوع اتهامات مطروحه، قاضی پرونده، رسیدگی به اتهامات این پرونده را خارج از اختیارات ذاتی و صلاحیت دادگاه خود اعلام کرده و رسیدگی و اتحاذ تصمیم را به دادگاه انقلاب شیراز محول کرده است.
لازم به یادآوری است که در جریان ناآرامی‌های یازدهم شهریورماه سال گذشته در شهرستان کوار استان فارس که با حمله به منازل تعدادی از دراویش این شهر و پرتاب گار اشک آور و شلیک گلوله از سوی نیروهای خودسر آغاز شد، قریب چهل تن از این دراویش بازداشت شده و تعدادی نیز زخمی شدند. همچنین وحید بنانی از دیگر دراویش این شهرستان نیز جان خود را از دست داد.

محمد سهرابی ، سعید معینی  & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: