مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

دوشنبه

ریشه دین در جامعه ایران زده شده است

(به نقل از محبت نیوز)





روحانیون حاکم بر ایران در سال‌های اخیر بار‌ها اعلام کرده‌اند که نسبت به تغییر سبک زندگی مردم ایران و فاصله گرفتن آن‌ها از «سبک زندگی اسلامی» نگران هستند.

«محبت نیوز» - احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد با انتقاد از برگزاری جشنواره‌های فیلم و موسیقی در «دهه فجر» گفته ریشه دین در جامعه ایران زده شده است.


به گزارش دیگربان به نقل از ایسنا٬ علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد از فیلم و موسیقی به عنوان دو عامل قطع ریشه‌های «فرهنگ» و «دین» در ایران نام برده است


این روحانی محافظه‌کار افزود که «دهه فجر را نباید با جشنواره موسیقی و فیلم به نسل جوان معرفی کرد» و به جای این برنامه‌ها باید جشنواره قرآنی در سراسر کشور برگزار کرد.


وی همچنین افزوده جامعه کنونی ایرانی از نظر فرهنگ {اسلامی} بد‌تر از اوایل انقلاب سال ۱۳۵۷ شده و ماهواره‌ها بنیاد خانواده را به «آتش» کشیده‌اند.


علم‌الهدی اظهار کرده جوانان و نوجوانان معتقدند فیلم‌های ایرانی «کیفیت» ندارد و به همین خاطر برنامه‌های ماهواره را تماشا می‌کنند.


امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود برنامه‌های ماهواره‌ای را عامل بسیاری از متارکه‌ها معرفی کرده است.


روحانیون حاکم بر ایران در سال‌های اخیر بار‌ها اعلام کرده‌اند که نسبت به تغییر سبک زندگی مردم ایران و فاصله گرفتن آن‌ها از «سبک زندگی اسلامی» نگران هستند




هیچ نظری موجود نیست: