مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

یکشنبه

اسلامگرایان بوكوحرم یك مبشر مسیحی را به قتل رساندند

.این سازمان مسیحی به تازه گی آگاه شده بود که كلیه کارمندانش که در میان عرب ها خدمت می کنند در لیست ترور گروه اسلامی "بوکو حرم" قرار دارند.
به گزارش  از آژانسهای خبری مسیحیت پارسی یک مبشر 36 ساله نیجریه ای به نام "مارک اجونتا" که در شمال شرق نیجریه با سازمان مسیحی CAPRO مشغول به خدمت بود، در شهر "میدوگوری" مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
سازمان CAPRO در بیانیه ای اعلام کرد که آقای اجونتا در سرزمین خود "کوتوکوس" شهید شد.
این سازمان آگاه شده بود که تمام کارمندانش که در میان عرب های شوا، کوتوکو و کانوری خدمت می کنند در لیست ترور گروه اسلامی "بوکو حرم" قرار دارند و از این رو کارمندانش را از این مناطق خارج کرده بود. اما آقای اجونتا پس از خروج خانواده اش از این منطقه برای تدریس در یک کلاس به آن مناطق بازگشته بود.
در این بیانیه آمده است که ایشان چهار روز قبل از کشته شدنش دعوتنامه ای دریافت کرده بود تا کار در میان مردم کوتوکو را ترک کند و پستی در دفتر CAPRO در لندن را برعهده بگیرد که او این دعوت را رد کرد.
بازماندگان این خادم مسیحی، والدینش، خواهرانش و همسرش به نام "اما" و دو فرزند هستند که یکی 3 سال و دیگری تنها 9ماه دارد.
این خبرگزاری همچنین در خبر کشته شدن ایشان آورده است که " کشته شدن اجونتا تنها کمتر از سه ماه پس از کشته شدند کشیش "دیوید عثمان" 45 ساله و منشی کلیسا "هامان اندرو" رخ داده است. این دو نفر در 7 ماه ژوئن توسط تروریست های اسلامی بوکو حرم در شهر میدوگوری کشته شدند.

هیچ نظری موجود نیست: