مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

مداح سرشناس :حکم مجازات شاهین نجفی را اجرا خواهیم کرد

.عبدالرضا هلالی از مداحان سرشناس برای مجازات شاهین نجفی اعلام آمادگی کرد.
 
(به نقل از محبت نیوز)
 به گزارش «مسیحیت پارسی» به نقل از جام، "عبدالرضا هلالی"  از مداحان سرشناس  در مورد شاهین نجفی اعلام کرد: «در این خصوص بحمدلله پس از کسب اولین فتوا از سوی حضرت آیت الله صافی و با کسب اجازه از بزرگترها علی الخصوص حاج آقا منصور ارضی، اقدام به انجام حکم در مورد این اشخاص خواهیم نمود (چه خواننده این متن و چه طراح)»
وی افزود: «جالب است بدانید دوستان اهل بیت که از کشورهای اروپایی بیننده مراسمات هیئت از طریق سایت هستند به طور خودجوش و پس از دیدن بیانیه، با هیات تماس گرفته و اعلام کردند که حاضر به اعلام محل فعالیت و سکونت این فرد هستند.»
عبدالرضا هلالی در ادامه اضافه کرد: «جایزه صد هزار دلاری هم که در نظر گرفته شده به قوت خود باقیست و این اطمینان را خواهیم داد که در این موضوع با احدی تعارف نداریم.»
عبدالرضا هلالی از مداحانی است كه در سالهای اخیر یک فیلم کوتاه 10 ثانیه ای در برخی سایت های اینترنتی پخش شد که هلالی را در حال قلیان کشیدن نشان می داد.
در حرکت دوربین، معلوم می شود که زنی نیز همراه هلالی در اتاق است. زن، که چهره او به خوبی قابل رویت نبود و یک دست لباس شب با آستین رکابی به تن داشت.
این فیلم به سرعت تکثیر شد و علاوه بر توزیع به صورت CD، به حافظه موبایل ها نیز راه یافت و در آن زمان جنجالی بپاكرده بود. بسیاری وجود این فیلم را نشانه ای از انحراف اخلاقی هلالی می دانستند و عنوان كرده بودند که باید عنوان مداحی اهل بیت از چنین کسی گرفته شود.

محمد سهرابی ، سعید معینی  & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: