مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

دوشنبه

در قیامت حساب ما را از آیت الله خامنه ای می پرسند


(به نقل از محبت نیوز)



داود برادر محمود احمدی نژاد و دبیر سابق کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور در سخنانی گفت : حساب ما را در قیامت از آیت الله خامنه ای می پرسند !


به گزارش «مسیحیت پارسی» به نقل از ایلنا، داود احمدی نژاد که در مراسم گرامی داشت دهه فجر و به دعوت جبهه پیروان امام و رهبری در مسجد امام زین العابدین قم سخن میگفت افزود:


« حسین زمان ما رهبر معظم انقلاب خامنه ای است و حساب ما را در قیامت از ایشان می پرسند؛ به همین دلیل امروز باید صحابه بودن خود را به ایشان ثابت کنیم، تا در آن دنیا پاسخ داشته باشیم.


امروز حسین ما مقام عظمای ولایت است و امام حسین ما اوست؛ به همین دلیل حساب ما را در قیامت از او می پرسند؛ اگر این حدیث درست باشد که "کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا" حسین زمان ما رهبر انقلاب است و حساب ما را در قیامت از ایشان می پرسند؛ به همین دلیل امروز باید صحابه بودن خود را به ایشان ثابت کنیم، تا در آن دنیا پاسخ داشته باشیم.


داوود احمدی نژاد از نیروهای سابق اطلاعات وامنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در دوران ریاست جمهوری برادرش محمود احمدی نژاد به پست ریاست بازرسی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد. وی در مرداد ۱۳۸۷ از مقام خود کناره گیری کرد. علت برکناری وی توسط برخی رسانه‌ها اختلاف با محمود احمدی نژاد بر سر انتصاب علی کردان به پست وزارت کشور ونیزتاثیرپذیری زیاد از مشایی ومشارکت دادن دارو دسته ی وی درکارهابود که توسط رسانه‌های دولتی استعفا به درخواست خود او اعلام گردید.


پیش از این نیز امام جمعه کاشان گفته بود، که «اختیارات رهبری به دست خبرگان یا ملت به رهبری تفویض نمی‌شود، بلکه این اختیارات توسط خدا تفویض می‌شود و مردم در به فعلیت رساندن آن اختیارات٬ نقش دارند.»


موضوع ولایت فقیه٬ مشروعیت جایگاه وی٬ حدود اختیارات این مقام و عملکرد شخص علی خامنه‌ای از جمله مباحث جنجالی در جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.


محمد سهرابی ، سعید معینی  ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: