مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

شنبه

در اسلام محدوده سنی برای ازدواج وجود ندارد

(به نقل از محبت نیوز)



یک دانشمند معروف اسلامی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که در اسلام محدودیت سنی برای ازدواج وجود ندارد.

« محبت نیوز» - در کشور آفریقایی نیجریه بحث شدیدی در رابطه با ازدواج کودکان و پدوفیلی (بچه بازی) در گرفته است. این بحث به طور مشخص بر سر ماده 29 قانون اساسی نیجریه است که بر مبنای آن همه افراد مؤنث ازدواج کرده بزرگسال به حساب می آیند. منتقدان می گویند که این ماده ازدواج با دختران خردسال را نیز در برگرفته و در را به روی سوء استفاده جنسی از کودکان باز می کند.

به گزارش شهرزاد، پارلمان نیجریه، به توصیه کمیسیون قانون اساسی، حذف این ماده از قانون اساسی را رد کرده است. گفته شده که این قانون ربطی به ازدواج کودکان ندارد و این تفسیر تفسیری مبالغه آمیز از آن است.




عکس: از وبسایت سراپ چیللی، پروفسور اسحاق آکینتوُلا و دختران نیجریه ای


در این میان پروفسور اسحاق آکینتوُلا، یک دانشمند معروف اسلامی و رئیس سازمان غیر دولتی «مسلم رایتز کانسرن»، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که در اسلام محدودیت سنی برای ازدواج وجود ندارد. تنها شرط یک ازدواج مشروع خواستگاری و پذیرش، موافقت والدین، جهیزیه و حضور حداقل دو مرد به عنوان شاهد است.


وی افزود که اگر هنوز عروس قاعده نشده باشد، داماد باید برای آمیزش با او صبر کند تا عروس به قاعدگی برسد !


طبق گزارش سراپ چیللی، نویسنده ترک تبار آلمانی کتاب «ما دختران شماییم، نه ناموس شما»، وی همچنین گفته است که ازدواج توأم با هتک حرمت کودکان به روسپی گری کودکان ترجیح دارد.


محمد سهرابی ، سعید معینی  ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: