مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

سه‌شنبه

تجاوز به یک دختر نوجوان مسیحی توسط مسلمانان افراطی سوری

(به نقل از محبت نیوز)



 

دختر نوجوان مسیحی در سوریه توسط گروه 15 نفره از افراطگرایان و متعصبین مسلمان پس از انجام صیغه اجباری مورد تجاوز قرار گرفت و در نهایت به قتل رسید.


به گزارش سرویس ترجمه « محبت نیوز»، این واقعه اسفبار برای "مریم" پانزده ساله زمانی رخ داد که شهر محل اقامت وی – القوسایر- توسط اغتشاش گران تسخیر شده بود، شهری که در اوایل ماه ژوئن به تصرف دوباره نیروهای حکومتی سوری درآمد.


به نقل از خبرگزاری مسیحی بارناباس فاند، مریم به دام گروهی افتاد که وابسته به "النصره فرانت" (AKA – جبهات النصره) میباشند ، که در جرگه یکی از گروهک های مبارز پیشرو علیه بشار الاسد قرار دارد. خانواده مریم پیش تر به دنبال راهی برای ترک شهر بودند.


این افراطیون مسلمان در طی پانزده روز هر نفر در یک روز دخترک بی گناه را به صیغه خویش در آورده و مورد تجاوز قرار میداند و در نهایت اقدام به قتل وی نمودند.


این گروههای اغتشاشگر مسلمان ،تجاوز به زنان غیراهل تسنن را در سرلوحه اهداف مبارزاتی خویش قرار داده اند. به عنوان نمونه، شیخ سلفی "یاسر الاجلاونی" در اوایل سال فتوائی صادر کرد که در آن به مسلمانان مبارز اجازه شرعی داده میشود که زنان و دختران فرقه مذهبی مربوط به بشارالاسد – مسلمانان علوی، مسلمانان غیر سنی و غیر مسلمانان را دستگیر کرده و با آنان آمیزش جنسی داشته باشند.


در طی عمل مشابه که توسط روحانی سعودی به نام "محمد العاریفی" انجام گرفت، وی اظهار داشت که حق مسلم مبارزان "مجاهد" تجاوز به عنف زنان سوری است.


در سال گذشته هزاران مسیحی سوری مجبور به فرار از شهر " القوسایر" که در تسخیر شورشیان بود، شدند. این شورشگران با حظور دوباره نیروهای دولتی و بازپس گیری مجدد شهری که تقریبن به ویرانه ای بدل گشته بود ، مجبور به عقب نشینی و خروج از آن منطقه شدند.


رهبران کلیسایی در حال جمع آوری اطلاعات و گزارشات از اوضاع خانواده های مسیحی منطقه ،نظیر خانواده مریم، که دچار اذیت و آزار توسط شورشیان شده اند ،میباشد.

  ابراهیم طباطبایی ،  محمد سهرابی & سعید معینی 

هیچ نظری موجود نیست: