مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

سه‌شنبه

اقدام نظامی شود٬ اسرائیل حذف خواهد شد

(به نقل از محبت نیوز)




فرمانده سپاه پاسداران از مسئولان کشور خواست در صورت مشاهده «هرگونه تخلف و بدعهدی» در مورد پرونده هسته‌ای ایران از سوی غرب و آمریکا، «تمام توافقنامه را کان لم یکن تلقی کنند»

« محبت نیوز» - به گزارش خبرگزاری «تسنیم» آقای محمدعلی جعفری٬ این اظهارات را روز دوشنبه (۱۱ آذرماه) در گفتگو با این خبرگزاری بیان کرده است.


وی گفته است: «مسئولان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، بدعهدی و یا زیرپاگذاشتن حقوق مسلم هسته‌ای کشورمان و سوءاستفاده از توافقنامه و تفسیر به رأی آن توسط غرب و آمریکا، با اقتدار تمام توافقنامه را کان لم یکن تلقی نمایند.»


به گزارش دیگربان، اظهارات فرمانده سپاه بدنبال بروز مخالفت‌هایی درباره توافقنامه ژنو از سوی شماری از محافظه‌کاران تندرو در داخل ایران مطرح می‌شود.


این افراد معتقدند در توافقنامه یادشده به حق هسته‌ای جمهوری اسلامی به صراحت اشاره‌ای نشده و غرب و ایران ممکن است بعد‌ها به علت تفاسیر مختلف از مفاد توافقنامه دچار اختلاف شوند.


جعفری در بخش دیگری از این گفتگو به اظهارات باراک اوباما بعد از امضای توافقنامه مبنی بر اینکه گزینه نظامی همچنان روی میز است نیز واکنش نشان داده است.


وی اظهار داشته است: «تکرار چنین جمله مضحکی از سوی مقامات آمریکایی و رژیم جعلی، نامشروع و منحوس صهیونیستی، برای ملت ایران تبدیل به یک طنز شده است.»


فرمانده سپاه پاسداران افزوده است: «در صورتی که به هرگونه اقدام احمقانه‌ای از این جنس، دست بزنند، گزینه‌های بسیاری برای ایران روی میز وجود دارد و پاسخ‌های کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد که حذف رژیم صهیونیستی از جمله این اقدامات خواهد بود.»


از زمان آغاز مذاکرات ژنو مقام‌های نظامی و سیاسی ایران بار‌ها اسرائیل را با تند‌ترین واژه‌ها تهدید کرده‌اند.


  ابراهیم طباطبایی ،  محمد سهرابی & سعید معینی 

هیچ نظری موجود نیست: