مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

سه‌شنبه

وزیر پیشین اطلاعات: غرب علم را از جهان اسلام سرقت کرد

(به نقل از محبت نیوز)


 

حیدر مصلحی٬ وزیر پیشین اطلاعات می‌گوید امروز «سرقتی» که نسبت به علم از جهان اسلام شد به عنوان «تکرار علم» به کشور برمی‌گردد.


« محبت نیوز» - به گزارش خبرگزاری رسا٬ مصلحی این اظهارات را در در همایش «بسیج، اهداف، کارکرد‌ها و آینده پیش رو» بیان کرده است.


وی گفته است: «علم از اسلام به دیگر نقاط جهان منتقل شده و آنچه امروز دنیای استکبار به عنوان پیشرفت‌های علمی به رخ ما می‌کشد، پیشرفت علم نیست بلکه تکرار علم است.»


به نقل از دیگربان، گروهی از مقام‌های جمهوری اسلامی با امضای تفاهم‌نامه ژنو از سوی دولت حسن روحانی٬ حملات عقیدتی و فکری خود به تاریخ٬ فرهنگ و اقتصاد غرب را افزایش داده‌اند.


علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی چند روز پیش از امضای این تفاهم‌نامه در جمع گروهی از نیرو‌های بسیج حملات تندی متوجه غرب و برخی اقدامات تاریخی کشور‌های غربی کرده بود.


جمهوری اسلامی پس از افزایش فشار‌های بین‌المللی و تحریم‌ها در ژنو ناچار به امضای سندی شد که به موجب آن برنامه هسته‌ای تهران در بخش‌هایی متوقف و در موارد دیگر کاهش می‌یابد.


این در حالی است که مصلحی تشدید تحریم‌ها را موجب «پیشرفت‌های بزرگ هسته‌ای» ایران دانسته است.


وی در واکنش به مخالفت فرانسه در دور نخست مذاکرات ژنو با توافقنامه اظهار کرده که «فرانسه عددی نیست که در برابر آمریکایی‌ها که می‌گویند ما موافق مذاکره بودیم، بازی را به هم بزند.»


مصلحی افزوده «آمریکایی‌ها با این نقشه می‌خواستند روحیه استکبارستیزی ملت ایران را بشکنند تا به نوعی کینه مردم نسبت به آمریکا کم شود.»


مقام‌های رسمی جمهوری اسلامی بدنبال توافقنامه ژنو بارها ادعا کرده‌اند عقب‌نشینی آنها از برنامه هسته‌ای خود به دلیل فشار تحریم‌ها نبوده و دستیابی به این توافق را یک «پیروزی» اعلام کرده‌اند !

  ابراهیم طباطبایی ،  محمد سهرابی & سعید معینی 

هیچ نظری موجود نیست: