مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

دوشنبه

کشتار هزاران زن و دختر اقلیت مذهبی در پاکستان

در پاکستان هر سال حدود یک هزار تن از دختران و زنان جوان اقلیت مذهبی مسیحی و هندو از سوی مردان مسلمان ربوده، مورد تجاوز قرار گرفته و مجبور به تغییر مذهب  می شوند.
به گزارش «مسیحیت پارسی » به نقل از شهرزاد، نمایندگان جامعه مدنی پاکستان، از جمله "کمیسیون حقوق بشر در پاکستان"، ضمن اعلام این آمار افزودند که برای اقلیت‌های مذهبی در جمهوری اسلامی پاکستان، تضمینی در دادرسی وجود ندارد و این خلا وحشتناکی در سیستم قضایی یک کشور قانونمند و دلیل اصلی ادامه رنج و آزار اقلیت های مذهبی است.
طبق گزارش سازمان های مزبور، دختران مسیحی تجاوز دیده حتی جرات بیان رنج خود را ندارند؛ چرا که در صورت شکستن سکوت خود، خانواده‌شان نیز به خطر می‌افتند.
مسیحیان پاکستان موارد مشخص بسیاری از این جنایات را به کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد گزارش کرده و از مقامات خواسته‌اند که دست از بی عملی در مقابل این نقض فاحش حقوق انسانی بردارند.
گزارش شده در پاکستان هر سال حدود یک هزار تن از دختران و زنان جوان اقلیت مذهبی مسیحی و هندو از سوی مردان مسلمان ربوده، مورد تجاوز قرار گرفته و مجبور به تغییر مذهب و ازدواج اجباری شده و در مواردی حتا به قتل می‌رسند.
 محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: