مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

مسلمانان در برابر جنگ‌های مذهبی هوشیار باشند


(به نقل از محبت نیوز)



یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اسلام تمام کره زمین را یک کشور می‌داند، بر هوشیاری و بیداری مسلمانان در برابر حربه خطرناک ایجاد جنگ‌های مذهبی تأکید کرد.

به گزارش « محبت نیوز» به نقل از مهر، آخوند ناصر مکارم شیرازی صبح دوشنبه در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم گفت: آیا سزاوار است مسلمانان با داشتن چنین پیامبری به جان هم بیفتند، یکدیگر را قطعه قطعه کنند و بکشند، آبادی ها را ویران کنند.وی با اشاره به کشتارهای وحشیانه سلفی‌های تکفیری افزود: کاری که سلفی‌های تکفیری به نام اسلام می کنند صد و هشتاد درجه با اسلام فاصله دارند.

وی افزود. اسلام تمام کره زمین را یک کشور می‌داند و تمام مرزهای سیاسی و جغرافیایی را ساختگی می داند. اسلام فرقی بین عرب و عجم، فارس و ترک قائل نیست.

باید مسلمانان هوشیار و بیدار باشند

ایشان به گفته وی به نقشه‌های شوم دشمنان در ایجاد جنگ‌های فرقه‌ای و مذهبی در بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام از طریق نظامی نتوانستند به نیات خود برسند، آنان در جنگ تحمیلی با ایران، شکست خوردند، به افغانستان و عراق لشکر کشی کردند اما شکست خوردند، اما اکنون به حربه خطرناک جنگ مذهبی دست زده اند که باید مسلمانان هوشیار و بیدار باشند.این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد اختلافات مذهبی سعی در کشتار مسلمانان به دست خودشان دارد، گفت: دشمنان پول و سلاح می‌دهند تا مسلمانان همدیگر را بکشند که سوریه نمونه واضح و آشکار آن است.

دشمنان می خواهند مسیر انقلاب مصر را عوض کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مصر به عنوان نماد و سمبل تمدن اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان می خواهند مسیر انقلاب مصر را عوض کنند، آنها می خواهند با اختلاف افکنی بین انقلابیون مصری، مسیر انقلاب را عوض کنند، در حادثه اخیر در مصر عده زیادی کشته شدند.مصر از نظر ما سمبل تمدن اسلامی است با تحریکات بیگانگان به جان هم افتاده اند.
محمد سهرابی ، سعید معینی  ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: