مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

یکشنبه

ازدواج موقت کلاه شرعی کامجویی مردان متأهل مرفه

(به نقل از محبت نیوز)




ازدواج موقت برای ردان متمول به وسیله ای شرعی برای اغفال دختران یا زنان مطلقه ای که حاضر به داشتن ارتباط با یک فرد "نامحرم" نمی‌شوند، تبدیل شده است.


« محبت نیوز» - یکی از سردفتران دفاتر ازدواج و طلاق در گفت‌ وگو با فارس گفته است که اکثر دفاتر ازدواج و طلاق اقدام به ثبت ازدواج موقت نمی‌کنند و اگر افرادی برای این امر به دفاتر ازدواج مراجعه کنند، آنها را نزد امامان جماعت مساجد می فرستند.

به گفته وی، معمولن در ماه 5 زوج برای انجام ازدواج موقت به وی مراجعه می‌کنند که میان آنها دختران مجرد کمتر هستند و بیشتر خانم‌هایی از این موضوع استقبال می‌کنند که قبلن طلاق گرفته‌‌اند. او تأکید می کند: "مردانی از ازدواج موقت استقبال می‌کنند که وضعیت مالی خوبی دارند" و علیرغم داشتن زن و حتی فرزند اقدام به ازدواج موقت می‌کنند.


به گزارش شهرزاد، محمد حسین نوری، یکی از امامان جماعت مساجد تهران، به فارس می‌گوید که هم اکنون در ماه حدود 20 زوج برای ازدواج موقت به وی مراجعه می‌کنند که نمی‌خواهند در جایی این موضوع ثبت شود.


گفتنی است که ازدواج موقت چنان با واکنش منفی جامعه مواجه شده که به نوشته فارس، زنان معمولن ترجیح می دهند آن را حتی از افراد خانواده خود نیز پنهان نگه دارند.

محمد سهرابی ،  ابراهیم طباطبایی  & سعید معینی 

هیچ نظری موجود نیست: