مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

چهارشنبه

قهرمانی کاراته‌ بانوان قربانی حجاب اسلامی شد

(به نقل از محبت نیوز)




تیم ملی کاتای بانوان ایران به دلیل پوشش نامناسب از گردونه سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حذف شد.

« محبت نیوز» - درحالی که تیم ملی کاراته بانوان ایران به فینال راه یافته بود، بااعتراض مصری‌ها به حجاب غیرقانونی، داور تیم ایران را بازنده اعلام کرد. به گفته مسئولان تیم، یک تلفن از تهران سرنوشت بازی را تغییر داده است.

به گزارش رادیو کوچه به نقل از خبرگزاری «تسنیم»، روز سه‌شنبه دوم مهرماه گزارش داد، تیم ملی کاتای بانوان ایران به دلیل آنچه‌ پوشش نامناسب اعلام شد از گردونه سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حذف شد. پس از این اتفاق مسئولان فدراسیون کاراته و «بهرام افشارزاده»، دبیر کل کمیته ملی المپیک که در اندونزی به سر می‌برند علت این موضوع را واکنش وزارت ورزش و «مرضیه اکبرآبادی»، معاون وزیر ورزش در امور بانوان نسبت به عکس‌های منتشر شده در رسانه‌ها دانستند.

تیم کاتاروی بانوان ایران پس از روبرو شدن با تیم پرقدرت مصر به برتری چهار بر یک دست یافتند اما پس از گذشت ٣٠ دقیقه رای این پیکار برگشته و تیم ملی ایران به علت نوع پوشش اسلامی بازنده اعلام شد.


«تسنیم» اعلام کرد «مرضیه‌ اکبر‌آبادی» در گفت‌وگو با این خبرگزاری با اشاره به حذف کاراته‌کاهای ایران در سومین دوره رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشته است: «مسئولان کاروان ایران باید نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و شکایت کنند.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا شما با اعضای کاروان ایران در خصوص نوع پوشش تماس گرفتید و به آنها تذکر دادید؟ گفت: «من با هیچ کس تماسی نگرفتم. من شماره‌ای از مسئولان در اندونزی ندارم.»


معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که «افشارزاده»، «آشوری» و «سمندر» اعلام کردند شما با آنها تماس گرفته‌اید، عنوان کرد: «آنها خیلی اشتباه کردند، من هیچ تماسی با آنها نداشتم.»

محمد سهرابی ،  ابراهیم طباطبایی  & سعید معینی 

هیچ نظری موجود نیست: