مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

شنبه

عده‌ای دلقک معتقدند ایران را امام‌ زمان اداره می‌کند

(به نقل از محبت نیوز)



علی‌اکبر ناطق نوری٬ رئیس دفتر بازرسی علی خامنه‌ای گفته عده‌ای «دلقکِ دنیاپرست و عوام‎فریب» می‌گویند کشور را «امام زمان» مدیریت می‌کنند و در ایران «کعبه» درست کرده‌اند.

« محبت نیوز»- به گزارش سایت «نامه»٬ آقای ناطق نوری روز یک‌شنبه (۱۲ آبان) در گرگان گفته است: «در یک کشور شیعی عده‎ای پیدا می‌‎شوند کعبه درست می‌‎کنند و افراد را دعوت به طواف می‌‎کنند.»

وی افزوده که «در تهران عده‎ای جمع می‌‎شوند و می‌‎گویند که حضرت مهدی اینجا نماز می‌‎خواند سپس اقتدا می‌‎کنند.»

 ناطق نوری اضافه کرده است:‌«آیا در کشور شیعی که مردم پای انقلاب و اعتقادات‎شان ایستاده‎اند آن وقت درست است که یک مشت آدم دلقکِ دنیاپرست و عوام‎فریب مردم را گول بزنند.»

به گزارش استانبان، رئیس بازرسی دفتر خامنه‌ای همچنین اظهار کرده است: «عده‎ای می‌‎گویند کشور را امام زمان مدیریت می‌‎کند که این مزخرفات اعتقادات بچه‎های ما را به هم زده است.»

به نظر می‌رسد منظور ناطق نوری از این سخنان تند٬ محمود احمدی‌نژاد و گروهی از همراهانش باشند که از سوی حامیان علی خامنه‌ای به «جریان انحرافی» مشهور هستند.

سال ۱۳۸۸ میرحسین موسوی یکی از رهبران جنبش سبز نیز در جریان تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود دولت احمدی‌نژاد ایران را با «رمل و اسطرلاب» اداره می‌کند.


دو سال پس از این سخنان٬ گزارش‌های بسیاری از ارتباط تیم احمدی‌نژاد با «جن‌گیران» و «مرتاضان» برای اداره کشور منتشر شد.


در خصوص ادعاهای تیم احمدی‌نژاد مبنی بر داشتن رابطه با امام دوازدهم شیعیان نیز گزارش‌های فراوانی در آرشیو رسانه‌های محافظه‌کار وجود دارد.



  ابراهیم طباطبایی ،  محمد سهرابی & سعید معینی 

هیچ نظری موجود نیست: