مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

جمعه

حبس و شلاق برای جوانی که سر امام شیعیان را از تن جدا کرد


این جوان گفت قاضی تا توانست به من توهین و بازخواستم کرد. می‌گفت جای ممنوعه رفتی. بیخود کردی رفتی و در نهایت برایم 6 ماه زندان و 30 ضربه شلاق نوشت !

« محبت نیوز» - وبلاگ در یاد او به نقل از سایت «مشرق نیوز»٬ خبر داد، محمد شیرینیان یک جوان ساده دل ساکن مشهد به خاطر تخریب بخشی از مجسمه‌ای که چهره امام هشتم شیعیان در آن به وضوح نشان داده شده به تحمل این مجازات محکوم شده است.

این جوان مشهدی در آذرماه سال گذشته در حین عبور از ایستگاه قطار شهری متوجه ساخت مجسمه‌ای می‌شود که در آن چهره «امام هشتم شیعیان» بازسازی شده است.


شیرینیان پس از بی‌اعتنایی مسئولان این طرح به تذکرات و٬ در خصوص عدم ساخت چهره امام رضا، به احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد شکایت می‌برد٬ اما موفق به متوقف کردن اجرای این طرح نمی‌شود.


وی اعتقاد داشت ممکن است کسی که به گفته وی ملحد است بیاید ببیند اینجا از امام رضا مجسمه ساخته اند و فردا از آن عکس بگیرد و آن را در شبکه های تلویزیونی VOAو BBC پخش کند و شیعیان را کافرانی نشان دهند که از امام خودشان مجسمه ساختند و بت پرستی می‌کنند.


این فرد پس از مراجعات متعدد به مسئولان شورای شهر وقت، مسئولان مترو و زیباسازی شهری٬ اقدام به جدا نمودن قسمت سر مجسمه می‌کند که در ‌‌نهایت با پیگرد قانونی به شش ماه حبس و ۳۰ ضربه شلاق متهم می‌شود.(به نقل از محبت نیوز)





  ابراهیم طباطبایی ،  محمد سهرابی & سعید معینی 

هیچ نظری موجود نیست: