مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

سه‌شنبه

جمهوری اسلامی با کمبود اسلام شناس مواجه است

(به نقل از محبت نیوز)




 

محسن قرائتی٬ رئیس ستاد اقامه نماز کشور با مقایسه قرار دادن قرآن و ترجمه انجیل که به دو هزار زبان تاکنون ترجمه شده است گفت؛ جمهوری اسلامی برای تبلیغ اسلام به نیرو‌های زیادی نیاز دارد.

« محبت نیوز» - به گزارش روز شنبه (۱۱ آبان) خبرگزاری «نسیم»٬ آقای قرائتی در کاشمر از مردم خواسته «هر کدام از فرزندانتان را که علاقمند هستند تشویق کرده و به حوزه علمیه بفرستید.»

رئیس ستاد اقامه نماز کشور از مردم ایران خواست یکی از فرزندان خود را «وقف امام زمان» کنند٬ چرا که جمهوری اسلامی در حال حاضر با کمبود «اسلام‌شناس» مواجه است.

به گزارش دیگربان، وی افزوده جمهوری اسلامی برای تبلیغ اسلام به نیرو‌های زیادی نیاز دارد و در حال حاضر انجیل به «دو هزار زبان» و قرآن به ۴۵ زبان دنیا ترجمه شده است.

قرائتی در بخش دیگری از سخنان خود گفته که «شعار فرزند کمتر، ضد قرآن است چرا که قرآن، آمار زیاد را یک نعمت می‌داند که خداوند عنایت کرده است و ما هم در دعاهای مختلف، عدد کم خود را یک بلا می‌دانیم.»


به گفته وی «کسانی‌که بچه‌دارشدن را به تأخیر می‌اندازند مشکل عقیدتی و توحیدی دارند، در صورتی‌ که خداوند وعده داده است روزی فرزندان را می‌رساند.»


تشویق به فرزند‌آوری خانواده‌ها در ایران از فروردین ماه امسال به درخواست علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی در دستور کار تمام دولت و تمام نهاد‌های تبلیغی قرار گرفته است.


آقای خامنه‌ای گفته ایران ظرفیت ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت را دارد؛ موضوعی که پیش‌تر محمود احمدی‌نژاد در یکی از سخنرانی‌های خود نیز به آن اشاره کرده بود.


  ابراهیم طباطبایی ،  محمد سهرابی & سعید معینی 

هیچ نظری موجود نیست: