مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

اين زن را به خاطر تكليف شرعی و دينی به قتل رساندم

.
بنده پريسا را با سه ضربه چاقو به قتل رساندم با اين فكر كه فساد را از بين ببرم زيرا وظيفه شرعي خود مي‌دانستم و انگيزه من براي اين قتل تنها انجام كار خداپسندانه بود.
 
 (به نقل از محبت نیوز)
 مردي كه متهم است دختري جوان را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، در جلسه دادگاه مقتول را مهدورالدم خواند.
به گزارش «مسیحیت پارسی» به نقل از فارس، متهم به قتل كه حبيب نام دارد صبح روز گذشته در نخستين جلسه محاكمه كه در دادگاه كيفري استان فارس برگزار شد، به قتل دختر جوان كه پريسا نام داشت، اعتراف كرد و گفت اين زن را به خاطر تكليف شرعي و ديني به قتل رساندم زيرا نمي‌توانستم فساد را تحمل كنم.
در اين هنگام قاضي خطاب به متهم گفت: طبق قرائت كيفرخواست، شما مرتكب قتل عمد و روابط نامشروع شده‌ايد و معمولن زندانياني كه به زندان فرستاده مي‌شوند، تلاش مي‌كنند با تعاليم زندان واقعيت‌ها را انكار كنند اما از بزرگان توصيه شده كه راستگو باشيد و توصيه دادگاه نيز به شما اين است كه راستگو باشيد و واقعيت‌ها را بگوييد و از آنجا كه روابط نامشروع خلاف عفت عمومي است، بنابراين تنها درباره نحوه به قتل رساندن مقتول اظهارات خود را بگوييد.
متهم جواب داد: قبل از اينكه به حادثه قتل اشاره كنم، مي‌خواهم به خانواده مقتول تسليت بگويم تا نگويند حبيب آنقدر كافر بود كه به ما تسليت نگفت. من و خانواده‌ام خداترس و با ايمان هستيم و نمي‌توانيم فساد در جامعه را تحمل كنيم. وي افزود: بنده پريسا را با سه ضربه چاقو به قتل رساندم با اين فكر كه فساد را از بين ببرم زيرا وظيفه شرعي خود مي‌دانستم و انگيزه من براي اين قتل تنها انجام كار خداپسندانه بود. متهم با اشاره به اينكه دو دختر و يك پسر دارد، گفت: من مشاوره املاك دارم و از اين طريق با خانواده مقتول آشنا شدم. روز حادثه پريسا ساعت حدود يك ربع به شش عصر به من زنگ زد و خواست او را به همراه مادرش كه مي‌گفت مريض است به درمانگاه ببرم و وقتي به او گفتم كار دارم، تهديدم كرد كه اگر نروم به بنگاه مي‌آيد و آبروريزي مي‌كند و من هم به منزلم رفتم و با خودرو خود به سراغش رفتم ولي او را تنها ديدم و گفت مادرش رفته است. پريسا به زور و برخلاف ميلم سوار خودرو من شد و با اصرار او از رشت خارج شديم و سپس متوجه شدم كه در زمين فوتبال طالب‌آباد هستيم.
متهم ادامه داد: سه دقيقه قبل از اينكه او را با چاقو بزنم، تلفن همراهش زنگ زد و او پشت تلفن در حال صحبت بود و مي‌گفت چرا دير كرديد و من تصور كردم كه پريسا چند نفر را اجير كرده كه مرا به قتل برساند.
سپس پريسا قصد داشت با حركات ناشايست به من نزديك شود و حتي به اعتقادات ديني من توهين كرد و من هم با سه ضربه چاقو او را به قتل رساندم و يك مفسده را از بين بردم.
قاضي در اين هنگام گفت: قاتل سعي مي‌كند خود را بيمار رواني نشان دهد تا از مجازات رهايي پيدا كند و ادعا مي‌كند متهم مهدورالدم است و اگر اين‌گونه باشد چرا پس از اينكه او را به قتل رساندي، پنهان‌كاري كردي و قتل را به گردن فرد ديگري انداختي و براي مقتول مراسم گرفتي. متهم جواب داد: حفظ جان من براي خودم واجب بود و به همين دليل وقتي پليس به سراغم آمد از ترس نتوانستم حقيقت را بگويم و پنهان كردم ولي سه ميليون تومان براي مراسم مقتول خرج كردم و همه اينها را براي رضاي خدا انجام دادم. متهم ادامه داد: من به تكليف الهي خود عمل كردم. مقتول مقداري شيشه و مشروبات الكلي مصرف كرده بود و با حركات خود با اعصاب و روانم بازي كرد و يك لحظه تسليم خواسته‌هاي دلم شدم و او را به قتل رساندم. متهم در آخرين دفاعيات خود اظهار داشت: من تنها از آبروي خانواده‌ام مي‌ترسم و مي‌دانم كه خون هيچ‌كس پايمال نمي‌شود و براي مجازات آماده‌ام. بنابر اين گزارش ادامه اين جلسه دادگاه درباره رابطه نامشروع متهم با مقتول به صورت غيرعلني برگزار شد.

محمد سهرابی ، سعید معینی  & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: