مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

درآمد حاصل از کتک زدن دیگران حرام است

 
.
علی‌محمد دستغیب از مراجع تقلید اعلام کرد: «کسى که پول مى‏‌گیرد تا دیگران را کتک بزند و وحشت ایجاد کند، مال حرام» کسب کرده است.
 
(به نقل از محبت نیوز)
به گزارش «مسیحیت پارسی»  سی میل به نقل از وب‌سایت حدیث سرو نوشت، آقای دستغیب گفته که «مال حرام تنها منحصر در کسب حرام نیست. کسى هم که پول مى‏‌گیرد تا دیگران را کتک بزند و رعب و وحشت ایجاد کند، مال حرام به دست آورده» است.
به گفته این مرجع تقلید٬ چنین فردی با این‌گونه اعمال در واقع «لقمه حرام خورده و نطفه فرزندانش نیز از لقمه حرام تشکیل مى‌شود در نتیجه فرزند بد‌تر از پدر مى‏‌شود.»
به نظر می‌رسد منظور آقای دستغیب، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و لباس شخصی‌ها است که در جریان اعتراضات مردمی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و نیز حوادث بعد از آن، با خشونت مردم را سرکوب کرده‌اند.
دستغیب در بخش دیگری از سخنان خود از مقام‌های جمهوری اسلامی خواسته که حصر میرحسین موسوی٬ مهدی کروبی و همسران آن‌ها را برداشتته و مطابق قانون عمل کرده و انتخابات صحیح برگزار کنند.
وی افزوده است: «این کار‌ها موج خوشحالى فراوانى در بین مردم ایجاد می‌‏کند و حتى اگر چند نفر هم عصبانى شوند و دست به اغتشاش بزنند، دیگران مهارشان مى‏‌کنند.»
آقای دستغیب که عضو مجلس خبرگان رهبری است، چند روز پیش نیز در سخنرانی دیگری خواستار آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی شده بود.

محمد سهرابی ، سعید معینی  & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: