مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

ساخت سریال انیمیشن سه بعدی موسی در مصر

.
قرار است این سریال که هدف از آن پاسخ به همه توهین‌ها به انبیاء عنوان شده با بالاترین کیفیت گرافیک سه بعدی و با كیفیت HD با همکاری هنرمندان حرفه‌ای ساخته شود.
  (به نقل از محبت نیوز)

به گزارش «مسیحیت پارسی»  به نقل از فارس، یک شرکت مصری در حال ساخت سریال انیمیشن موسی به صورت سه‌بعدی و با کیفیت HD در مصر است.
شرکت مصری «آتا» در حال به تصویر کشیدن داستان  موسی در سریالی سه بعدی است.
بنابر این گزارش، در این سریال از منابع تاریخی و کتب  دینی كتاب مقدس  تورات و قرآن و همچنین منابع مختلف دیگر تحت نظارت اساتید استفاده شده است.
از جمله این منابع «قصص الانبیاء» نوشته ابن‌کثیر، «موسى و هارون»، نوشته دکتر رشدى البدراوى، «دانشنامه مصر باستان» نوشته دکتر سلیم حسن، «تاریخ بنى اسرائیل» نوشته محمد عزه دروزه، «قصص الانبیاء» نوشته دکتر عبدالوهاب النجار و «قصص انبیاء» نوشته احمد بهجت، «قصص انبیاء» نوشته شیخ محمد متولى الشعراوی، «بنو اسرائیل در کتاب و سنت» نوشته محمد سید طنطاوى است.
آماده‌سازی برای این کار بیش از 15 ماه به طول انجامیده است و در جریان آن تعدادی از علمای الازهر مصر و مبلغین اسلامی حضور داشته‌اند.
گفته می شود قرار است این سریال که هدف از آن پاسخ به همه توهین‌ها به انبیاء عنوان شده با بالاترین کیفیت گرافیک سه بعدی با همکاری هنرمندان حرفه‌ای ساخته شود و در چند زبان مختلف دوبله و ترجمه شود.
برای بازی صوتی یا همان دوبلاژ سریال  موسی بازیگران مصری از جمله جلال الشرقاوى، اشرف عبدالغفور، احمد ماهر و خالد الذهبى حضور داشتند.
در همین حال «احمد طه» تهیه‌کننده این کار عنوان کرد که: این کار دارای موضعی دینی است و باید در حد قابل قبول باشد لذا برای آن بودجه بزرگی در نظر گرفته شد.
این سریال در ماه رمضان 2012 به نمایش درمی‌آید و شامل 30 قسمت 15 دقیقه‌ای است و دوبلاژ آن و تبدیل آن به و تبدیل آن به 3D آغاز شده است.
قرار است این سریال که نخستین سریال مصر به شیوه HD است در آینده قسمت‌های دوم و سوم نیز داشته باشد.

محمد سهرابی ، سعید معینی  & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: