مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

سه‌شنبه

مسیحیان جنوب آسیا همچنان در خطر مخالفان ضد مسیحی


.مسیحیان در جنوب آسیا همچنان با مشکلاتی از سوی غیر مسیحیان مواجه هستند. اما از سویی هم آنها به عنوان ایمانداران مسیح انتظار جفا ها را دارند. از همین رو آنها با وجود تمامی این سختی ها با قوت بر ایمان به نجات دهنده شان پافشاری می کنند.


آژانس خبری « مسیحیت پارسی » . در این گزارش چندی از وقایع اخیر را مطالعه می کنید که مسیحیان بخاطر ایمان به مسیح زحمت دیده اند.

- مغازه یک مسیحی به آتش کشیده شد
ایمانداری به نام "لوکاش" سال ها حملات لفظی همسایگان به ایمان مسیحی خود را متحمل شد. حتی به طرز بسیار بدی از او خواسته شد که شهر را ترک کند. اما بدترین آزمایش وی تجربه ایست که اخیرن برای او اتفاق افتاد است.
چندماه پیش، افرادی ضد مسیحی مغازه لوکاش را به آتش کشیدند. او علاوه بر اینکه بخش عظیمی از اموالش را از دست داد، در آمد اصلی زندگی خود را هم از دست داد. او بسیار دل شکسته است و تلاش می کند که نیکویی خدا را در این موقعیت جستجو کند. لوکاش احتیاج دارد در حین اینکه خرابی های ایجاد شده در زندگی اش را دوباره بنا می کند برایش دعا کنیم که خداوند آرامشی روحانی و جسمانی به او عطا کند.

- ساختمان یک کلیسا تخریب شد.
کشیش "دیویش چودامسا" شبانی 78 ساله است كه شبانی ایمانداران  در جنوب آسیا را بر عهده دارد. یک روز شنبه، مردی مست به ساختمان این کلیسا وارد شد و شروع به پرتاب سنگ به پنجره های کلیسا نمود و آنها را شکست. فردای آن روز، هنگام برگزاری جلسه کلیسایی، مرد مست دوباره بازگشت تا این بار در های کلیسا را بشکند. اما وقتی مردم را در کلیسا دید آنجا را ترک کرد. با اینحال کشیش دیویش پرونده ای در پاسگاه پلیس بخاطر شکستن پنجره ها تشکیل داد اما هنوز اقدامی در رابطه با این پرونده انجام نشده است. دعا کنید که خداوند فیض خود را به این کشیش و اعضای کلیسا بدهد تا برای این مرد پریشان نوری از خدا باشند.

- بر هم زدن خشن یک جلسه عبادت
وقتی کشیش دیگری به نام "سودهیر روچی" به همراه اعضای کلیسایش در حال عبادت در روز یکشنبه بودند، گروهی ضد مسیحی به کلیسای ایشان حمله کردند و پس از برهم زدن جلسه عبادتی از کشیش خواستن که از بشارت انجیل یا موعظه اش خودداری کند. تمام اعضای کلیسا پشت کشیش خود ایستادند و گفتند که "ما هیچوقت از عبادت عیسی مسیح باز نمی ایستیم." جمعیت ضد مسیحی آنجا را ترک کردند و آنها به جلسه خود ادامه دادند. دعا کنید تا این افراد ضد مسیحی حقیقت را بدانند و محبت مسیح را بپذیرند.

- چند مست از نمایش فیلم مسیح جلوگیری کردند
هنگامی که کشیش "ابهیشک" به همراه چند مسیحی دیگر به سمت روستایی در بالای یک تپه می رفتند تا فیلم عیسی مسیح را در آنجا نمایش دهند، صدای فریاد خشنی را شنیدند. این صدا مربوط به دو مرد مست بود که سخنان ضد مسیحی را فریاد می زدند. این دو نفر  از اهلی آن روستا بودند که نمی خواستند با نمایش داده شدن این فیلم در روستا افراد بیشتری از اهالی به مسیح ایمان بیاورند. آنها از کشیش خواستند که فیلم را در روستا پخش نکند و تهدید کردند که اگر این کار انجام شود آنها با خشونت برخورد خواهند کرد.
کشیش ابهیشک خداوند را شکر می کند که کسی از گروهش صدمه ای ندیدند. در حقیقت این آزمایش نه تنها آنها را از خدمت دلسرد نکرده است بلکه آنها را در خدمتشان مصمم تر نیز کرده است.
دعا کنید که خداوند تمامی این وقایع خشن را برای خیریت به کار گیرد. دعا کنید که خداوند به تمامی این برادران و خواهران قوت خود را عطا کند تا تحمل داشته باشند و فیضش را عطا کند تا آنها به تمامی افرادی که سد راهشان می شوند محبت نمایند.
 محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: