مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

شنبه

اسلامگرایان افراطی هركجا مسیحیان را بیابند آنها را می كشند!


.جفا و خشونت همچنان برای مسیحیان سومالی ادامه دارد. یکی از گروه های ناظر مسیحی معتقد است که افراطگرایی اسلامی علت این خشونت هاست.




به گزارش آژانس خبری مسیحیت پارسی ، "آی-سی-سی" گزارش داد ، آخرین حادثه در این رابطه در شهر "هدور" رخ داد، که جاناتان راکو از  این سازمان در ابن باره می گوید: « اسلامگرایان افراطی یک برادر مسیحی را ربودند و سپس سر او را از تن جدا کردند. و سپس جسد بدون سر او توسط افرادی پیدا شد».
راکو معتقد است اسلامگرایان الشباب، که روابط حسنه ای هم با القاعده دارند مسئول این قتل هستند. اما این اولین باری نیست که چنین چیزی اتفاق می افتد.
اعضای این گروه اسلامی افراطی اهداف خود را به صراحت بیان کرده اند و گفته اند که می خواهند سومالی را از وجود مسیحیان پاک سازند. " جوما نورالدین کمیل تازه ترین شهید مسیحی در سومالی است. کشوری که الشباب کنترل بخش عمده ای از آن را بر عهده دارد.
سخنگوی آی-سی-سی در این رابطه گفت: " آنها به دنبال مسیحیان این کشور بوده اند و هرکجا که آنها را بیایند آنها را می کشند. به همین خاطر برای مسیحیان سومالی بسیار مشکل است که آزادانه خداوند را پرستش کنند".
الشباب که به صورت تخمینی بین 3تا7 هزار عضو دارد، می خواهد که شریعت اسلامی بسیار سختی را در این کشور پیاده کند. اما دولت انتقالی موگادیشو که در حال نبرد است تا کنترل کشور را به دست بگیرد، رفتار بهتری با مسیحیان دارد.
جاناتان راکو از مسیحیان سراسر جهان می خواهد که برای مسیحیان سومالی دعا کنند تا در ایمان خود استوار مانده و پیروزمندانه از این وضعیت نجات پیدا کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد الشباب و مسیحیان سومالی می توانید در همین صفحه به كادر مطالب مرتبط مراجعه نمائید .

هیچ نظری موجود نیست: