مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

دوشنبه

منع لمس خیار و موز برای زنان از سوی روحانی مسلمان !

.یک روحانی مسلمان ساکن اروپا می گوید که زنان نباید در نزدیکی موز و خیار قرار بگیرند تا از هرگونه "افکار جنسی" جلوگیری شود.


به گزارش آژانس خبری  "مسیحیت پارسی "، به نقل از وب سایت "bikyamasr"، خبرگزاری الصوانه در مقاله ای به قول این شیخ که نامی هم از او برده نشده است می نویسد که اگر زنی تمایل به خوردن این نوع میوه پیدا کند، شخص سومی که ترجیحن فرد مذکری از وابستگان او مانند پدر یا شوهر او باشد، باید آن میوه را به قطعات کوچک تقسیم کند و سپس به او بدهد.


شیخ در این مقاله می گوید که این میوه ها "شباهت زیادی به اعضای مردانه دارند" و بنابراین ممکن است که زنان را تحریک کند و یا به یاد رابطه جنسی بیندازد.
او همچنین هویج و کدو سبز را به لیست خوراکی های ممنوع برای زنان اضافه کرد.
از شیخ پرسیده شد که چطور باید بر روی زنان به هنگام خرید برای منزل کنترل داشت تا اگر این اقلام را در دست بگیرند مرتکب گناه نشوند؟ او پاسخ داد که این دیگر مسئله ای بین خودشان و الله است و کاری نمی شود کرد.
او در پاسخ به سوالی دیگر که اگر زنان در خانواده این میوه ها را دوست دارند چه باید کرد، گفت که شما باید میوه تحریک کننده را به مکانی خارج از دید زن برده و آن را برای آنها به قطعات کوچک تقسیم کنید.
این فتوا در فضای مجازی موجی از تمسخر و ابراز براعت را حتی از سوی مسلمانان متوجه این شیخ ساخته است. و صدها پیام تمسخر آمیز درباره این فتوا در فضاهای آنلاین یافت می شود.
یکی از کاربران گفته است این رهبران مذهبی مسلمان سبب بدنام شدن اسلام می شوند. دیگری می گوید که او عقب مانده ذهنی است و باید مقاله او حذف شود.
برخی نیز او را فردی جویای نام می خوانند اما تا کنون هیچ بیانیه ای از سوی علمای طراز اول اسلامی درباره این فتوا صادر نشده است.
البته صدور چنين فتواهايي از جانب برخي روحانیون افراطي پيش از اين نيز ديده شده است. در يکي از مواردي که خبرگزاري رويترز به آن پرداخته نوشت ، نيروهاي شبکه القاعده بزهاي ماده را به دليل مؤنث بودن به قتل مي رسانده اند. براي جلوگيري از اين اقدام حکم یك روحانی مسلمان بر اين قرار گرفته که براي اين حيوانات نوعي پوشش تهيه شود تا از پيش آمدن چنين حالتي جلوگيري بنمايد.
در آوريل سال 2007 خبرنگار آسوشيتد پرس گزارش داد شبکه القاعده در شهر بعقوبه عراق قرار گرفتن جعبه ها و ظروف حاوي گوجه فرنگي را در کنار ظروف خيار ممنوع کرده و ميوه فروشان ملزم شده اند چنين دستوري را اجرا نمايند.
 محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: