مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

شنبه

درخت کریسمس امسال با یك صلیب هر دو کره را روشن می کند

.دولت کره جنوبی پس از 7 سال اجازه برپایی درخت کریسمس ی با یک صلیب بر بالای آن را در تپه ای در 3 کیلومتری مرز دو کره صادر کرد. , و نارضایتی كره شمالی ...


درخت به اندازه ای بزرگ خواهد بود که ساکنین کره شمالی قادر به دیدن آن خواهند بود. کره شمالی از این موضوع خوشنود نیست.
به گزارش آژانس خبری  "مسیحیت پارسی "، به نقل از آسیا نیوز،  یك درخت کریسمس با صلیب ی بر بالای آن، امسال پس از هفت سال که بی ثمر مانده بود بار دیگر دو کره را درخشان خواهد کرد. در واقع دولت سئول به گروهی از مسیحیان این اجازه را داده است تا درختی جدید در منطقه ای تپه ای در 3 کیلومتری مرز کره شمالی برپا کنند.
یکی از منابع دولتی کره جنوبی در این رابطه گفت: "وزارت دفاع به این دلیل این درخواست را قبول کرده است که این درخت می تواند نشانه مناسبی برای این ایام کریسمس باشد."
طبق برخی گزارشات چراغ های این دخت از 18 تا 31 دسامبر روشن خواهند بود و در آن سوی مرز ساکنین محلی کره شمالی قادر به دیدن آن خواهند بود. به همین خاطر هم بود که دولت سئول از برگزار کنندگان کریسمس خواسته بود که برای جلوگیری از بروز تحریکات مرزی چراغ های درخت را روشن نکنند.
امسال پس از چندین تحریک نظامی از سوی رژیم کره شمالی، دولت سئول اجازه روشن کردن چراغ های این درخت را صادر کرده است. روزنامه متعلق به حزب کارگر کره شمالی با حمله به این تصمیم نوشته است: " مقامات دست نشانده نظامی کره جنوبی برای روشن کردن چراغ های درخت کریسمس غوغا کرده اند و جنگ روانی ضد جمهوری آنها با این عمل شدت گرفته است.
 محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: