مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

اشتغال زایی برای آخوندهای جوان به بهانه مقابله با مسیحیت !

akhond-masihiyatنماینده طلاب مشهد گفت : « مسیحیت هجمه تبلیغیاتی خود را در بیمارستانها و یتیم خانه ها دنبال می کند این مكانها یک فرصت تبلیغی مناسب و حساس به شمار می رود که مبلغان مسیحی بیش از ما از این فرصت استفاده می کنند.

پس از استقرار دهها روحانی و طلبه در ایستگاه های مترو برای پاسخ گویی به مسائل شرعی شهروندان در قالب طرح «نسیم معنوی»، گویا شمیم عطر آگین "معنویت" به بیمارستان های ایران هم رسید و خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران خبر داد که گروهی از طلاب در بیمارستان ها نیز مستقر شدند.
به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران « مسیحیت پارسی »، "مجتبی عفتی" نماینده طلاب مشهد در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و در گفت‌و‌گو با خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: «با توجه به نیازهای عاطفی مردم در شرایط خاص روحی که در بیمارستان دارند حضور روحانیان ضروری به نظر می رسد.»
وی که مسؤول گروه فرهنگی- تبلیغی نسیم رضوان است با ادعای این‌که "مسیحیت" هجمه تبلیغی خود را در بیمارستان ها و یتیم خانه ها دنبال می کند، افزود: «بیماران و همراهان آنان در این شرایط که به تعبیر قرآن دچار "بأساء و ضراء" شده اند زمینه تحول و آمادگی بیشتری برای پذیرش مسائل اعتقادی و دینی دارند که یک فرصت تبلیغی مناسب و حساس به شمار می رود که "مبلغان مسیحی" بیش از ما از این فرصت استفاده می کنند (!)
او اظهار داشت: «در این راستا، مبلغان اسلامی با همکاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در ماه های رمضان و محرم امسال، ضمن استقرار در بیمارستان های دکتر شیخ، امدادی و خاتم الانبیا به پاسخگویی به مسائل شرعی و احکام و عقاید و دلجویی از بیماران وخانواده‌های آنان پرداختند‌.»
توضییح اینكه، (تعبیر «بأساء و ضراء» برگرفته از آیه ای از قران است. «بأساء» اشاره به ناراحتى هاى معنوى و روحى و «ضراء» اشاره به ضررهاى مادى و ظاهرى دارد.
- در خواست برای همکاری قوه قضائیه !
این طلبه با تأكيد بر ضرورت همكاري جدي نهادهايي چون شهرداري، قوه قضائيه به‌ويژه صدا و سيما بيان كرد: «حضور روحانيون در مراكز اجتماعي و عمومي، نوعي امر به معروف و نهي از منكر است بنابراين گسترش طرح استقرار روحاني به مترو، پارك‌ها و مبادي ورودي شهرها همچون فرودگاه، پايانه مسافربري و راه آهن از برنامه‌هاي آتي گروه نسيم رضوان است.» وي گفت: «حضور در مراكز اجتماعي از اين دست، نشانه توجه روحانيت به اجتماع و در صحنه بودن آن هاست و به مردم كمك مي‌كند ضمن استفاده بهينه از وقت، شبهات خود را رفع كرده و از فشارهاي روحي ـ رواني خود بكاهند.»
- دکانی برای فارغ التحصیلان حوزه !
اگرچه حكومت ایران با وجود هزینه های کلان تبلیغات اسلامی با گسترش روز افزون مسیحیت بویژه در میان اقشار جوان روبروست و هراس از این مسئله باعث شده تا تمام قد در برابر گسترش آئین مسیحیت ایستادگی کند اما در نگاهی دیگر می توان ارزیابی کرد که تکیه بر مسیحیت ستیزی به ایجاد دكان های جدید برای طلاب و آخوندهای تازه فارع التحصیل شده حوزه های علمیه منجر شده است. از آنجا که کشتی طوفان زده جمهوری اسلامی با بحران شدید اقتصادی و بیکاری روبروست اشتغال زایی برای طلاب جوان حوزه های علمیه نیز دردی از دردهای همین اقتصاد بیمار است. از این رو رژیم جمهوری اسلامی با چنین ترفندهایی در قالب طرح های رنگارنگ معنوی و آسمانی در صدد است تا برای مشغول نگه داشتن لشگری از آخوندهای جوان آستین بالا بزند و چه چیز بهتر از مقابله با دشمن فرضی! و انواع و اقسام دیگر دشمن ها که همگی درصدد خشکاندن ریشه اسلام و مسلمین هستند.
از حضور آخوند های جوان به بهانه طرح سالم سازی دریا گرفته تا ترمینال اتوبوس های بین شهری و ایستگاه های راه آهن و فرودگاه ها گرفته تا مراکز خرید و پاساژها و کارخانجات همه و همه مبدل به بنگاه های مذهبی تبلیغ اسلام شده که باید پاسخگوی فارغ التحصیلان حوزه های علمیه خود باشند و دولت موظف است برای آنها اشتغال زایی کند. اگر چه حكومتی كه بیش از سی سال ادعای ام القری اسلام  بودن دارد هنوز بدنبال تبلیغ اسلام در سرزمین اسلام است  !
مهرماه امسال بود که علی‌محمد قلی‌ها، مديرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از برای پاسخ گویی به مسائل شرعی خانم ها خبر داد. تصمیمی که تنها بخشی از طرح «نسيم معنوی» بود که طی آن دهها آخوند در سطح شهر تهران در مراکز عمومی و برای پاسخگویی به مسائل شرعی شهروندان مستقر شدند. استقرار 50 طلبه خانم در ایستگاههای مترو
 محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: