مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

دوشنبه

دو مسلمان بخاطر تجاوز جنسی به دختر مسیحی محکوم شدند

.طبق برخی گزارشات تهدیدات از سوی افراطیون سبب شد که این دختر خواهان حمایت باشد. اما سازمان مددهای قانونی گفت که خود این سازمان هم مورد تهدید اسلامگرایان بوده است.


دو مرد مسلمان بخاطر تجاوز جنسی به یک دختر مسیحی به حبس طولانی مدت محکوم شدند. اما به گفته ناظرین دادگاه این محکومیت با کشته شدن قربانی یک تجاوز دیگر و بدرفتاری پلیس با یک زن حامله مسیحی و همسرش تحت الشعاع قرار گرفت.
به گزارش آژانس خبری مسیحیت پارسی، به نقل از  خبرگزاری بسنیوزلایف، دادگاهی در پاکستان اعلام کرد که ادله کافی وجود دارد که نشان می دهد "گلشان بی بی" در سال 2008 توسط دو مسلمان به نام های عمان الله و رمضان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. عمان الله به حبس ابد و رمضان به پنج سال زندان محکوم شد. هنوز مشخص نیست که آیا این دو به حکم صادره اعتراضی می کنند یا خیر.
سازمان مددهای قانونی (CLAAS) که پرونده "گلشان" را مورد حمایت دارد گفت: "گلشان که اکنون 20 سال دارد در روستای خود به نام نانکانا صاحب مورد تجاوز قرار گرفت. وی با وجود مخالفت های شدید خانواده اش شجاعت به خرج داده و این جنایت را به پلیس گزارش و موضوع را تا گرفتن حکم دادگاه پیگیری کرد."
طبق برخی گزارشات تهدیداتی سبب شد که گلشان خواهان حمایت باشد. سازمان مددهای قانونی گفت که خود این سازمان هم مورد تهدید اسلامگرایان بوده است.
فعالین حقوقی می گویند که از محکومیت این افراد در دادگاه رضایت دارند اما در عین حال اشاره کردند که این دادگاه موفقیت آمیز با اخبار کشته شدن یک مادر مسیحی به دلیل مقاومت در برابر همکاران مسلمانش که قصد تجاوز جنسی به او را داشتند، تحت الشعاع قرار گرفته است.
از این نمونه تجاوز ها توسط مسلمانان پاکستانی بر علیه مسیحیان این کشور بسیار انجام می شود و نمونه های بسیاری برای آن می توان ذکر کرد.
 محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: