مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

دوشنبه

عدد 2012 از اعداد مقدس شیطان‌پرستان به حساب می‌آید


.شیطان‌پرستان دارای سمبل‌ها و نشانه‌هایی هستند. پنج ضلعی وارونه یا نشانه ستاره صبح، نامی که به شیطان تعلق دارد و در مراسم‌های شیطان‌پرستان و احضار ارواح شیطانی استفاده می‌شود.




صلیب شکسته یا چرخ خورشید، چشم شیطان، صلیب وارونه، بز شاخ‌دار، تبر رو به پایین و عدد 666 از جمله معروف‌ترین نمادهای شیطان‌پرستان محسوب می‌شود.
البته گفته می‌شود، عدد 2012 نیز از اعداد مقدس شیطان‌پرستان به حساب می‌آید، چرا که طبق آموزه‌های شیطان‌پرستی سال 2012 سال آغاز حکومت شیطان بر روی زمین است و آن‌ها معتقد هستند، عیسی مسیح  در این سال کشته شده و شیطان اختیار عالم را در دست خواهد گرفت !

- شیطان پرستی در ایران
.
 بر اساس تحقیقات انجام شده در ایران، در حال حاضر بیش از 70 فرقه شیطان‌پرستی در کشور فعال هستند که تعداد اعضای این گروه‌ها در برخی شهرهای کشور به دو هزار نفر می‌رسد.
نتایج این تحقیقات بر این موضوع تاکید کرده که خطر این گروه‌ها از نظر فرهنگی و اخلاقی به مرحله بحران رسیده است. هم­چنین فعالیت گروه‌های شیطان‌پرست جدید در نقاط مرکزی و جنوب غربی ایران به خصوص شیراز و کرج بیش‌تر از سایر مناطق است.
سن شایع عضویت در این گروه‌ها در کشور بین ‌16 تا 24 سال است و پسران 10 برابر بیش‌تر جذب گروه‌های شیطان‌پرست می‌شوند و راه اصلی عضوگیری این گروه‌ها از طریق اینترنت و محافل خصوصی است.
در تحقیقاتی که در اختیار مسوولان ارشد کشور قرار گرفته است گزارش شده، لباس‌های گشاد، لباس‌های رنگی جلف، انگشتر‌های خاص تیغ‌دار، دست‌بندهای متنوع و عجیب، گردن‌بندهای اسکلتی و موهای بلند یا سر طاس به عنوان نشانه‌های ویژه گروه‌های هم­سو با شیطان­ پرستی بیان شده است و بر این اساس نیروی انتظامی به مقابله با گروه‌های شیطان‌پرست و ظواهر آن پرداخته است، به طوری که هر از چند گاهی پلیس خبر پلمپ تعدادی از واحدهای عرضه‌کننده پوشاک نامتعارف و علایم شیطان‌پرستی را اعلام می‌کند.
هرچند که برخی از کارشناسان امور دینی بر این اعتقادند، فرقه‌هایی هم­چون شیطان‌پرستی در دنیای اسلام خریداری ندارد و شیطان‌پرستی در ایران در آغاز راه قرار دارد، اما وضعیت گرایش نسبت به این فرقه چنان زیاد شده که وزیر اطلاعات نسبت به گرایش دانش‌آموزان به فرقه‌های دگراندیش و انحرافی به خصوص شیطان‌پرستی هشدار داده و آن را از دیگر اقدامات دشمن در چارچوب جنگ نرم دانسته است.
از قرار معلوم این جنگ نرم در صدا و سیما هم نفوذ کرده، به طوری که به گفته یکی از اعضای گروه تحقیقی، برخی از آهنگ‌های آگهی‌های بازرگانی و تیتراژ برخی فیلم‌ها و سریال‌ها، برگرفته از آیین‌ها و موسیقی گروه‌های شیطان‌پرست است.
هرچند از شیطان‌پرستان به عنوان گروه‌های منحرف یاد می‌شود و عضویت در این گروه‌ها نابودی آینده اعضای آن را به دنبال دارد، اما نباید این نکته را نیز فراموش کرد که بسیاری از جوانان مخصوصن ایرانی که از پوشش و علایم شیطان‌پرستان استفاده می‌کنند، شاید فقط نامی از این فرقه را شنیده باشند و تنها برای جلب توجه اقدام به این کار می‌کنند.
محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: