مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

روسیه بزودی بشارت کریسمس خود را آغاز می کند !

آرشیو
جشن های کریسمس ادامه دارد ؛ شاید کریسمس در اکثر کشور ها تمام شده باشد اما برای روسیه و دیگر کشور های شوروی سابق موضوع متفاوت است. آنها همچنان در انتظار آمدن کریسمس هستند.



به گزارش آژانس خبری مسیحیت پارسی ، کلیساهای انجیلی در سراسر سرزمین روسیه هفته ها برای رساندن پیغام انجیل به دیگران در ایام کریسمس در دعا بوده اند. بشارتی که اوج آن در روز 7 ژانویه برابر با 17 دی ماه خواهد بود. پروژه بشارتی عمانوئیل کودک با پشتیبانی "انجمن انجیل اسلاوی" نقشی اساسی در این اقدامات بشارتی بازی می کنند.
سازمان عمانوئیل کودک و دیگر پروژه ها در گذشته نتایج درخشانی را بدست آورده اند.
به گفته موسسه "ام-ان-ان"، آندری استانچو از اکراین سال گذشته گزارش داد که فعالیت بشارت ی  برای مردم رومانی منجر به تشکیل یک جلسه مطالعه کتاب مقدس شد. اکنون استانچو می گوید: "چیزی در حدود 10 بزرگسال و 10 کودک در این جلسات شرکت می کنند. همچنین قصد داریم که خدمتی برای کودکان در این روستا را مهیا کنیم. همیشه افراد جدیدی به جلسات مطالعه کتاب مقدس ما می آیند، سفره دل خود را باز می کنند و به ما از مشکلات و نگرانی هایشان می گویند."
الکساندر مندشیو سال گذشته گزارش داد که حدود 30 کودک به جلسه بشارتی کریسمس کلیسای روسی وی آمدند و والدین این کودکان آنها را همراهی می کردند. بسیاری از این والدین حتی تا به حال پای خود را به کلیسایی نگذاشته بودند. همان یک اتفاق در را برای رابطه ها و کنکاش های ایمان باز کرد. در هایی که در غیر این صورت شاید هرگز گشوده نمی شدند.
ویکتور اوپالینسکی از اوکراین گفت که جوانان در کلیسا یاری دادند تا سر زده به ملاقات 30 خانواده برویم و به کودکانی که در زمان های دیگر توجهی به آنها نمی شود توجه کرده و به آنها اهمیت دهیم. اوپالینسکی گفت: "همچنین با کمک جوانانمان کریسمس را هم در یتیم خانه ای جشن گرفتیم و به کودکان آنجا هدیه دادیم. بچه ها که می دانستند کسی به آنها اهمیت می دهد بسیار شاد و خوشحال می شدند".
سالانه هزاران کودک، خانواده های کودکان و خیرین از طریق پروژه عمانوئیل کودک بشارت انجیل دگرگون کننده عیسی مسیح را می شنوند. پس از آن خدمات پیگیری در طول سال انجام می شود و سبب بوجود آمدن ثمرات بسیار برای جلال نام خدا می شود.
محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: