مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

دوشنبه

یک عضو خاندان حاکم کویت به مسیحیت گروید

arab-christianوی اعلام كرده است « اولن بنده با پخش این فایل صوتی کاملن موافق هستم و اعلام می دارم که اگر بخاطر پخش این فایل مرا بکشند، به محضر عیسی مسیح شرفیاب خواهم شد و تا ابد نزد ایشان خواهم ماند»


شبکه ماهواره عرب زبان "الحقیقه" که به مسیحیان جهان عرب تعلق دارد و به آموزه ها و اندیشه های آئین مسیحیت می پردازد، روز گذشته یک فایل صوتی به نقل از فردی به نام شاهزاده «عبدالله الصباح» منتشر کرد.
این شبکه مدعی شد که شاهزاده «عبدالله الصباح» یکی از افراد خاندان حاکم در کویت است و به تازه گی از دین اسلام خارج شده و به دین مسیحیت گرویده است.
به گزارش «مسیحیت پارسی» و به نقل از منابع خبری اینترنتی و سایت مستقل شیعیان، این فرد که خود را شاهزاده «عبدالله الصباح» معرفی کرد در این فایل صوتی، پس از معرفی خود گفت: « اولن بنده با پخش این فایل صوتی کاملن موافق هستم و اعلام می دارم که اگر بخاطر پخش این فایل مرا بکشند، به محضر  عیسی مسیح  شرفیاب خواهم شد و تا ابد نزد ایشان خواهم ماند»
وی در ادامه افزود: « هر بلایی بر سر من بیاورند، من راضی هستم زیرا حقیقت موجود در کتاب مقدس مرا به راه راست هدایت کرده است»
شاهزاده «عبدالله الصباح» همچنین در مورد گروه های اسلامی مصر که به تازه گی در این کشور قدرت گرفته اند، گفت: جماعت های اسلامی همواره به دنبال حمله به نقاط مختلف جهان بوده اند اما خداوند جهان را حفظ کرده و از آن مراقب و مواظب می کند از همین رو می بینیم که اخیرن این گروه های اسلامی با یکدیگر اختلاف پیدا کرده و به جان هم افتاده اند و در آستانه چند دسته و چند گروه شدن هستند.
محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: