مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

یکشنبه

حمله یهودیان متعصب به یک زن به خاطر "پوشش نامناسب"

.هنوز یک ماه از تظاهرات هزاران نفره مردم اسرائیل علیه بنیادگرایان یهودی نگذشته که باز خبر حمله آنان به زنی به خاطر "پوشش نامناسب" در "بیت شه مش"، محله ارتدکس نشین اورشلیم، باعث خشم افکار عمومی شده است.
 (به نقل از محبت نیوز)
 به گزارش «مسیحیت پارسی» شهرزاد به نقل از رسانه های اسرائیلی گزارش داد، مردان متعصب یهودی شیشه های اتومبیل این زن را شکسته، چرخ های امن را با چاقو پنچر کرده، ماده رنگ زدا به داخل آن ریخته و سنگ به سوی آن زن پرتاب کردن و او را مجروح ساختند.
ناتالی مشیه، 27 ساله، قربانی این حمله، به روزنامه "هاآرتص" گفت: فکر می کردم عمرم به پایان رسیده و در آنجا خواهم مرد. به گزارش خبرگزاری آلمان، بنا بر اظهارات پلیس اسرائیل، 5 مرد در این رابطه دستگیر شده اند.
ناتالی مشیه که برای آویختن پلاکارد های لاتاری دولتی به محله ارتدکس نشین رفته بود، همچنین گفت که مردان متعصب او را "فاحشه" خوانده اند. وی از ترس به سوی ماشین خود دوید، اما آن ها وی را تعقیب کرده و مورد حمله قرار دادند.
حدود یک ماه پیش نیز توهین و تف کردن دسته جمعی گروهی از این مردان به صورت دخترک دانش آموزی - که از نظر آنان "پوشش مناسب" نداشت - باعث خشم افکار عمومی شده و منجر به تظاهرات بزرگ مردم علیه آنان گردید.

محمد سهرابی ، سعید معینی  & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: