مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

شیخ : تقلب در انتخابات واجب شرعی است !

.
بنده اصلن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را حرام می دانم زیرا به نظر من تا زمانی که رییس جمهوری روی کار باشد، باید به کار خود ادامه دهد تا اینکه بمیرد ...



به گزارش «مسیحیت پارسی» به نقل از سایت مستقل شیعیان ، شیخ «طلعت زهران» از شیوخ سلفی مصر در اظهاراتی تعجب برانگیز و بی سابقه، تقلب در انتخابات را واجب شرعی اعلام کرد !
این شیخ سلفی که در حال صحبت در یک برنامه زنده تلویزیونی بود، در پاسخ دادن به پرسش یکی از کاربران در مورد تقلب در انتخابات در زمان رژیم «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق مصر، گفت: تقلب در انتخابات اقدامی درست و صحیح است. به نظر بنده اصلن تقلب در انتخابات واجب شرعی است و متقلب به خاطر عملش ثواب کسب می کند !
وی در ادامه افزود: بر همین اساس بنده معتقدم که «حسنی مبارک» به خاطر تقلبش ثواب بدست آورد. ثوابی که مبارک از این تقلب کسب کرد، به اندازه ثواب «جمال عبدالناصر» در اعدام «سید قطب» بنیانگذار جنبش اخوان المسلمین در دهه های شصت قرن گذشته میلادی بود.
این سایت به نقل از «طلعت زهران» می نویسد : بنده اصلن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را حرام می دانم زیرا به نظر من تا زمانی که رییس جمهوری روی کار باشد، باید به کار خود ادامه دهد تا اینکه بمیرد یا خودش استعفا دهد لذا اگر انتخاباتی برگزار شود، ما در آن شرکت نخواهیم کرد.
گفته شده  این فتوای سیاسی با واکنش شدید رسانه ها و افکار عمومی مصر مواجب شده و به سرعت در سایت های اجتماعی فیسبوک، توتیر و غیره تعداد زیادی صفحه درباره آن ساخته شده و مطالب و تحلیل های بسیاری در موردش نوشته شده است.
محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: