مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

دوشنبه

دست دادن اصغر فرهادی با آنجلینا جولی٬ با خشم رسانه های محافظه كار مواجه شد

.دست دادن اصغر فرهادی٬ کارگردان سینمای ایران با آنجلینا جولی٬ هنرپیشه مشهور آمریکایی با خشم گروهی از رسانه‌های محافظه‌کار مواجه شده است.




به گزارش «مسیحیت پارسی » خبرگزاری فارس نوشته که اصغر فرهادی با چنین اقدامی نشان داد «از عرف دیپلماتیک» جمهوری اسلامی مبنی بر ممنوعیت دست دادن نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی با «نامحرم» اطلاعی ندارد.
خبرنویس فارس در ادامه می نویسد،  فرهادی با این اقدام - که البته در گذشته هم در جشنواره فیلم برلین صورت گرفته بود - نشان داد چیزی از عرف دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران نمی‌داند و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم این روابط را به او یاد نداده‌اند. مشخص نیست چرا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال موضوعاتی این‌چنین اصلن موضع‌گیری نمی‌کند، انگار که اصلن چیزی ندیده است.

فیلم «جدایی نادر از سیمین» برنده بهترین فیلم خارجی گلدن گلوب شد
.همچنین طبق منابع خبری اینترنتی ، فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی موفق شد جایزه بهترین فیلم خارجی ِ شصت و نهمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب را دریافت کند.
اصغر فرهادی در سخنرانی کوتاهی که هنگام دریافت این جایزه بیان کرد ضمن تشکر از خانواده و دوستانش تاکید کرد مردم ایران ملتی صلح جو هستند.
جوایز گلدن گلوب هرسال در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می شود.‌
گلدن گلوب پس از اسکار مهمترین جایزه سینمایی در آمریکاست.
محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: