مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

شنبه

دادگاه عالي لندن حكم تخليه محوطه كليساي "سنت پل" را تاييد كرد

.
دادگاه عالي تجديد‌نظر در لندن حكم برچيده‌شدن اردوي اعتراضي مخالفان انگليسي به نابرابري اقتصادي را از مقابل کليساي جامع "سنت پل" تاييد كرد.
(به نقل از محبت نیوز)
به گزارش «مسیحیت پارسی» به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران ، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، حكم اين دادگاه انگليسي در حالي صادر شد كه ده‏ها تن از اعضاي جنبش اعتراضي موسوم به "اشغال لندن"، از ماه اکتبر 2011 تاکنون در برابر اين محوطه توريستي تجمع کرده‌اند.

اين حکم در پي شکايت مقامات شهرداري لندن عليه طرفداران جنبش اشغال لندن براي تخليه محوطه مقابل کليساي سنت پل صادر شد، كليسايي که از جاذبه‌هاي توريستي اين شهر به شمار مي‌رود و گردشگران خارجي همواره از آن بازديد مي‌كنند.

مقامات شهر لندن پيش از اين اعلام كرده بودند كه استقرار چادرهاي طرفداران جنبش اشغال لندن موجب عدم دسترسي آسان به کليساي سنت پل شده و محوطه مقابل اين کليسا را به عنوان يک مرکز توريستي شناخته شده، زشت کرده است.

.

در پي صدور اين حکم، رئيس پليس لندن ضمن ابراز اميدواري نسبت به اينکه طرفداران جنبش اشغال لندن، خود اقدام به برچيدن چادرهاي نصب شده در محوطه مقابل کليساي سنت پل کنند، تاکيد کرد كه در غير اين صورت بلافاصله اقدام به تخليه اين محل از طرفداران جنبش اشغال لندن خواهد کرد.

طرفداران جنبش اشغال لندن از 15 اکتبر 2011 با برپايي چادرهايي در محوطه مقابل کليساي سنت پل، اين محل را به اشغال خود در آورده‌اند.

معترضان انگليسي پيش‌تر تصميم داشتند که در برابر ساختمان بازار سهام لندن گردهم آمده و اردوي اعتراضي داشته باشند اما با ممانعت پليس اين كشور مواجه شدند.
محمد سهرابی ، سعید معینی  & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: