مسیحیت پارسی persiachristianity

مسیحیت پارسی        persiachristianity
پرچم پرافتخار ایران

پنجشنبه

خوردن این بیسکویت حرام اعلام شد

.
طی چند سال اخیر هر از چند گاهی خبری در رسانه های مختلف داخلی کشورمان منتشر می شود که از فروش محصولات حرام در فروشگاه های مختلف شهر تهران و گاهی دیگر شهرهای کشورمان حکایت دارد.



به گزارش «مسیحیت پارسی» به نقل از رسانه های حكومتی، از جمله این محصولات و مأکولات که در گذشته خبر آن در رسانه های مختلف منتشر شده ماء الشعیرهای الکل دار، آدامس های جنسی و غیره بوده است.
اما این بار سخن ما در مورد یک نوع بیسکویت ساخت کشور تایلند است که به وفور در فروشگاه های مختلف تهران و دیگر شهرهای کشورمان دیده می شود و به فروش می رسد.
.نام این بیسکویت «choco.pie» است. بر اساس نوشته پشت بسته این بیسکویت، در تولید آن از "ژلاتین گاو" استفاده شده که گفته می شود بر اساس فتوای مراجع تقلید در قم خوردن آن حرام است !

 آیا احکام و شریعتهای دین اسلام کافی نیست که هر روزه عده ای به نام مراجع تقلید و با صلاح دید خود بر تعداد این شریعتهای پوچ و بی معنی که در ظاهر به عنوان حکم الهی  ولی در اصل به علت هدایت توده مردم در جهت نخریدن این نوع محصولات بخاطر عدم دریافت حق الحساب خود از شرکت تولید کننده می باشند ، می افزایند. این همان رسمی است که عیسی خداوند  می فرمود:
عبادت آنان باطل است زیرا رسوم بشری را بجای احکام الهی به مردم تعلیم میدهند. [متی 15-9]
محمد سهرابی ، سعید معینی & ابراهیم طباطبایی

هیچ نظری موجود نیست: